Дистанційна підтримка школи базується на платформі MOODLE.
Вона універсальна, адаптивна і використовується у дистанційних платформах в багатьох ВНЗ як в Україні, так і за кордоном. Тобто, якщо ви навчаєтеся у нас, отримувати вищу освіту в очному і дистанційному форматі не складатиме для вас ніяких труднощів.
Все в одному місці.
Один сайт об’єднує всі ресурси та програмні додатки, необхідні для навчання. Немає необхідності освоювати додаткові програми або хмарні технології. Платформа зручна як для роботи з комп’ютера, так і з будь-яких гаджетів – планшетів, смартфонів, ноутбуків або нетбуків.
Відео- та аудіоматеріали, навчальні тренажери та практичні завдання зберігаються в курсі. Поки учень навчається на курсі, він може переглянути будь-які з завдань, які він виконав і які вже оцінені, в тому числі коментарі вчителя на кожне із них. Також в особистому кабінеті учень може бачити прогрес власної підготовки та компетентності, які він вже виконав.
Батькам видається доступ в особистий кабінет учня, і вони можуть відслідковувати успішність дитини в будь-який час.
Вибір формату навчання.
Три формату навчання в школі дозволяють як забезпечити якісну освіту в досить бюджетному варіанті, так і створити для дитини максимально комфортні умови навчання, і компенсувати прогалини в знаннях, змінюючи індивідуальний план навчання дитини відповідно його потребам.
Адаптивність навчального матеріалу.
Навчальні програми складені відповідно до вимог МОН України, в той же час включають авторські розробки вчителів та весь перелік тем і завдань, які необхідні для успішного складання державних підсумкових атестацій в 4 і 9 класі, і зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі.
Зручний режим навчання.
Школяр має можливість регулювати графік навчання відповідно до своїх біологічними періодами (вибирати зручний час навчання протягом дня), при цьому обмеження в термінах виконання завдань і он-лайн консультації в рамках навчального плану не дозволяє дитині відволікатися від навчання на тривалий термін і потім виконувати всі завдання в авральному порядку – тобто правильне регулювання навантаження сприяє самодисципліни і організації учня.